dimarts, 23 d’agost del 2011

Delicious vs Diigo

A finals de l'any passat va córrer el rumor que el servidor Delicious baixava la persiana. Aquest servidor serveix per a guardar favorits, marcadors o adreces d'interès (el nom depèn del navegador que feu servir). Aquesta mena de servidors són ben útils, ja que si ens trobem en un lloc on no disposem del nostre ordinador, sempre hi podem anar per a recuperar una adreça que necessitem.

Degut a la notícia inquietant de la desaparició de Delicious em vaig apressar a buscar-ne un substitut, i vaig trobar Diigo, recomanat per alguns internautes. Vaig poder-hi traspassar de manera automàtica tota la informació que tenia a Delicious i, a més, vaig poder instal·lar una icona al navegador que em permet guardar-hi qualsevol adreça que m'interessi. Cal dir que Delicious també disposa d'aquesta opció. No sabria dir-vos si Diigo és millor que Delicious, però us puc dir que a mi em funciona bé. De moment, però, Delicious no ha desaparegut...

1 comentari:

llibertat ha dit...

Hola Montse,

A mi em va passar exactament el mateix. Encara que el Delicious no hagi desaparegut, ja m'he acostumat al Diigo i no en tinc cap queixa. Suposo que allò important és la funció i no el nom, oi?